Recenze na Mariánův 3 sólový koncert 8.12.2010

11. června 2013 v 10:19 | Katy |  Recenze

Dne 8.12.2010 jsem měla jeden z nejlepších dnů v tomto roce,jelikož jsem byla na úžasným koncertě muzikálového zpěváka Mariana Vojtka.Ale nebudu předbíhat napíšu sem stručně co se ten den odehrálo a nebylo toho málo.Náš den už začal v 5:30 tím že já a Lucka
jsme jeli autem do Hranic a tam jsem nastoupili do Vláčku směr Praha.V Praze jsem šli na metro a jeli k Sylvě kde jsme byli chvíli na návštěvě a povídali jsme si.V 12:15 jsme naložení věcmi jako Ježíšci potřebnými věcmi co jsme ten den potřebovali.Přemisťovali k Divadlu Hybernie kde jsme měli v plánu velké přípravy. Nejprve jsem šli do Hybernie odložit náš náklad a pádili jsme na Brodway pro hlavní dárek který byl skryt v archivu kostýmu.Potkali jsme i pár jiných celebrit ale to není podstatný.Z velkou krabicí která obsahovala mini bar pro našeho mistra jsem se přemístili zpět do Hybernie a zatím pořádně zamaskovali velkou bednu,kdyby náhodou kolem pocházel Marian a byl zvědavý jako pokaždé.Jelikož bylo ještě hodně času začínat z přípravami tak jsme si sedli a zase povídali.Zhruba za hodinu nic nedělání jsme vtáhli krabici do nejtmavějšího koutu divadla a začali jsme plnit mimi bar různýma dobrůtkama a hlídali jsme aby náhodou nešel Maroš.Jen tak náhodou šel na pokladnu zrovna tam kde jsem balili dárek tak jsem řekla bacha Maroš všechny jsem se postavili do pozoru a dělali jakože nic a maroš na nás co to tam máte a my nic je stojíme.když odešel tak jsme pokračovali v malení když dobroty byli narvány tam kde měli být zašli jsme na to dávat balící papír aby to hošánek neměl tak lehké.:) když už to bylo hotovo přidali se k nám další fanklubačky a chytal se rautový stůl a ktomu nám už začali generálky koncertu,tak jsem u toho měli i hudbu a hlavně dobrou náladu.Nevetší spát našeho chystaní a výzdoba kavárny v hybernii dostalo až přišla Petra Švábová a všechny nás zaúkovala,tak že jsem měli strach že se nestihneme převlíst.Nejprve jsem na všechny dveře lepili plakáty z Marošovou podobiznou,poté jsem nosili krabice z tričkama,dešníkama.CD,hrnkama a programama jak jinak vše na téma Marian.:)
Když bylo vše na svém místě dostali jsme do parády programy kde jsem do každého z nich dávali podpis kartu.Mezitím jsem se chodili postupně oblíkat a zkrášlovat na nejhlavnější část celého dna tedy na koncert.To už aji začali chodit hosté na koncert a mezi nima i spousta známích z fanklubu tak jsem si mezitím než nás začali pouštět do sálu popovídali co je nového atak dál.A mezi povídání nastával čas se pomalu přesunout do hlediště a užívat si celé dvě hodiny zpívajícího Maroše.Tak jsme se usadili a čekali v hledišti a povídali si z lidma co seděli před náma.Něco málo po sedmé hodiny to všechno vypuklo nebudu popisovat každou písničku to by asi bylo na dalších deset stránek.Musím říct že koncert byl parádní jak výběrem hudby úžasná projekce,zajímaví a milí hosté.Písničkám dával dobrý šmrnc tanečníci z krásnými tanci.Letos jako hosty měl dvě zpěvačky.Jedna byla sólistka národní opery
Anda Louise Bogza a druhá nikdo jiný než jeho úžasná kolebině Monika Absolonová.Z oběma dámami si zazpíval duet a pak nám i zazlívali každá své písničky.Nesmím opomenout že tento koncert se nesl i lehce ve znamení křtu jeho CD/DVD.Jeho kmotrou se stala kdo jiný než Monička.Rozhodně nikdy nezapomenu jak dospívala Monča písničku a všichni čekali kdy přijde Maroš a on pořád nikde,najednou se ozval tón klavíru a zač a začalo vyjíždět nahoru propadlo,kde seděl mistr za klavírem a hrál skladbu Bonsoir,Mademoselle Paris.To mě dojalo ze všeho nejvíce.Jako bonusovou písničku dal Konfrontaci teď už z legendárního muzikálu Jekyll a Hyde.Za tuto písničku my byli všichni vděční.No a pak už se jen stálo a tleskalo podle toho co jsem slyšela děrovačka trvala 15 minut!a asi 10X jsem ho vyvolali na jeviště.To už si myslím že je velice suprovní.Na to že byl Maroš nemocný odzpíval bravurně ikdyž mu to sem tam ujelo ale co už jsme jen lidi a kor nemocní lidi nemůžou neudělat nějakou tu chybičku.
No a po tak velkolepém koncertě přišla na řadu autogramiáda a pro fanklubáky bohatý raut přímo v Hybernii,Musím říct že to bylo nejúžasnějších 11hodiv co jsem mohla strávit v divadle.Přiložit ruku k dílu a nějak pomoct.Jsem velice ráda a cením si toho.Taktéž doufám že se to bude někdy opakovat a já zažiju zase pohodový den jako to bylo právě ve středu 8.12.2010 všem vám moc děkuj že jsem ho svámi mohla zažít Hlavně Sylvě a Lucce se kterýma jsem to vše kolem rautu a dárku chytali.Jste vážně fajn holky a jsem ráda že vás znám :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.