Recenze na divadelní sraz +Kleopatra 20.3.2010

6. června 2013 v 19:04 | Katy |  Recenze
Tak konečně jsem se dokopala napsat recenzi na celou divadelní sobotu!No jak všichni víte nebo nevíte v sobotu byl divadelní srázek divadel Hybernia a Brodway.K Hybernii jsem dorazili něco o půl jedenácté já z Luckou a Markem,kde se k nám po chvíli předala Terezka a její sestra.Společně jsem pak čekaly na čas kdy pro nás přijde Roman Janoucha a vezme nás do divadla.Za nějaký čas přišel a uvedl nás poté následovala Krátká řeč co se bude dít a kdo za osobnosti přijde,když domluvil šli jsem se podívat po divadle.Nenjvetší zážitek toho dne byla procházka po jevišti kde většinou bývají jenom herci.Když jsem přišli do vestibulu ještě tam nebyl žádný umělec,tak jsem měli to možnost se jít podívat na terasu a vidět tak Prahu z pěkné výšky.Bylo to něco nádherného.Na střeše jsem pořídili pár pěkných snímků a vrátili se nazpět dolů.Kde mezitím došel první umělec a tím byl nikdo jiný než Marián Vojtko.Tak naše skupinka se za ním vydala.Jelikož ten den měl Maroško narozeniny bylo u něj hafo lidí a přáli mu.Ten se samozřejmě kritizoval tipu jsem starý jako sviňka před popravou a tak ale my jsem mu říkaly že není.Když jsem mu popřály,tak vzniklo pár pěkných foteček.Poté jsem s nim chvíli kecaly.Mezitím přišla Hanka Křížková tak jsem šli za ní.Hlavní bylo že na srazu byli lidi které mám hrozně ráda.Jsem ráda za ty srazy.Při jejich příležitosti si na nich můžu popovídat z lidmi z šerýma se kamarádím a komunikujeme pomoci internetu a tak.Když se blížila jedna hodina byl konec srazu.Nejprve jsem se vydaly k Brodway se na ní podívat a pak do Mekáče na rychlí oběd.Mirinka pak šla na autobus domů a já,Lucka a Marek jsem šli zpátky k Brodway kde jsem absolvovaly jedno z nejlepších představení Kleopatry.

Recenze na Kleopatru

Kleopatra:Monika Absolonová-Osudová role Moniky tato role jí vynesla slávu v té roli jsem měla tu možnost jí vidět podruhé a musím uznat že je nejlepší ze všech Kleopater ta role jí sedí a hrají jí velice přesvědčivě.Asi tak nějak bych si Kleopatru ve skutečnosti představovala.Navíc Monika je velice milá osoba.10/10
Ceasar:Martin Pošta-Martin je v té roli docela dobrý měla jsem možnost ho vidět dvakrát ale moc mě nepřesvědčil svým hereckým výkonem zpívá sice dobře ale je tu ale 9/10
Marcus Antonius:Marián Vojtko-Ty jo ani už nevím co bych mu měla vytknout je naprosto suprovní v této roli ikdyž umře stojí to za to.Nejvíce se mi líbila scénka Pár hádkou spálený.Kdy dělá že studuje mapu Egypta a něco zapisuje.Ještě jsem neviděla žádnou jeho roli která by ho nebavila.Nemluvě o jeho skvělém hereckém a pěveckém výkonu.No a v zákulisí sním byla sranda jako obvykle.10/10
Octavianus:Bohouš Josef-Tak toho už v tý roli nechci je to něco děsného tato role bude napořád patřit Tomášovy Traplovy 5/10
Octavia: Zdenka Trvalcová-Tak tato role vždycky bude patřit jedině Zdeničce.dokonce se mi zdála lepší než kdykoliv předtím.10/10
Fulvia:Radka Fišarová-No tak tady taky nevím co dodat Hlas Radky se do tý role velice hodí.má velice krásný herecký projev 10/10
Ptolemaios:Juraj Bernáth-Jurko je v té roli taky dobrý ale jednoznačně ta role patřila Patrikovy Stoklasovy L 9/10
Rufius:Alan Bastien-tak je to malá rolička ale přesto je velice povedená věčně ožralý Rufius je užasný10/10
Pothinus:Martin Skala-Tak Martina v tý roli spíše lituji chudák má na hlavě děsný ananas a i z děkovačkou je na jevišti 5 minut.Ale to nic nemění na tom že zpívá parádně.Sice to je role takového Egyptského blázna ale k Martinovi se podle mě moc nehodí.10/10
Apollodoros:Lešek Semelka-Leška znám z DVD tak nemám co k němu dodat je pořád stejnej 9/10
Isis a Jupiter:Linda Finková a Zdeněk Dušek-Tak bohy dvakrát v lásce nemam tak taky k nim nemám co dodat.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.