Recenze Angelika 21.2.2010

6. června 2013 v 18:54 | Katy |  Recenze
Na poslední Angeliku jsem se vydali 21.2.Bylo to nečekané ale ten den bylo prostě nejlepší obsazení.Z Luckou jsme jeli vlakem do Hranic a tam čekali na vlak ve kterém na nás čekal Marek.Sedli jsme si za ním do kupečka a řítili se směr Praha.Cestou tam jsem poslouchali docela nahlas muzikálové písničky a mlsaly dobroty co nám dal marek.Cesta utekla docela rychle.Lucka nám na začátku cesty říkala že jestli dorazíme do prahy včas tak tam pro nás má překvapení.Noo moc včas jsme nedojeli měli jsme nějakých 10minut zpoždění.Já a Marek jsme se snažili zjistit co to je ale nic jsme z ní nedostali.až pár chvil od zastávky nám řekla že se v Hyberii koná neveřejná generálka Barona Prášila a že ona tam Terka bude a že si sní kvůli tomu píše.Generálka se konala od desíti a my měli jenom pět minut se dostat k divadlu.Podařilo se nám to.Vešli jsme vchodem do kavárny a jak jsme byli poučené od Teríska měli jsme se ptát po Janouchovi.Janouch tam nebyl a tak nás do sálu pustil bodigárd.Sice jsem seděli úplně vzadu ale to nám nevadilo.Bylo to něco nádherného vidět mezi prvníma nový muzikál a byli jsme z něj docela natčené ikdyž nám hrál hůlka.Ted už se jenom těšit až v tý roli udícíma Maroška.No tak po baronovi jsem se odebrali k druhému divadlu kde už byla Mirinka.Pozdravili jsme se spolu a já se jí zeptala.,,Už prošel Martin?¨a ona.,,nee ještě ne.¨Sotva to dořekla já hodila usměv a tak jé ahoj Martine.on nás taky pozdravil a sotva vešel dovnitř dostali jsme děsný vytlen.Po nějaké chvíli se oběvil udýchaný Marián.pozdravil poklaní na pokladně a pak nás a k tomu řekl že dneska abnormálně nestíhá a že jde pozdě.Když zašel dovnitř podívala jsem se na hodiny a měl ještě víc než hodinu čas.Jelikož byl čas oběda tak já Lucka a Matek jsem se šli nadlábnout.Po jídle jsme se vrátili k divadlu a šli do sálu.Měli jsme krásnou řadu kde bylo nádherně vidět.První půlka byla parádní.O přestávce jak jinak jsem šli do zákulisí kde jsem měli domluvených pár umělců.Ze začátku tam nebylo moc lidi,ale než jsem se otočila k Martinovi Skalovi který byl nejblíže.Malé zákulisí divadla se zaplnil tak že někteří fanoušci museli stát venku.To už pak bylo horší se dostávat ke zpěvákům.No jak jinak ani nemusím říkat že všichni ti lidi čekali až se tam objeví Marián.Ten si dával pěkně načas ale když přišel ze všema se přivítal pobodával ruce a ochotně se fotil a odpovídal na otázky.Ikdyž přestávka byla prodloužena rychle skončila a my se vrátili do svých sedadel.I druhá půlka byla parádní hlavně děrovačka neměla chybu.po představku nás u divadle čekala Terezka a jelikož jsme měli ještě čas než nám pojede vlak udělali jsem pár snímků kde jako pozadí je Hybernie a pak jsme si dali jen tak mimochodem dvě okružní procházky kolem zmiňovaného divadla.Poté nás Terka odvedla na vlakové nádraží a rozloučila.Cesta dumy proběhla klidně poslouchaní muzikálových hitů.A zároveň jsme se těšili na další návštěvu Prahy a nějakého toho muzikálu.

Angelika:Monika Absolonová-Tak to je jednoznačně moje nejoblíbenější Angelika ta role jí sluší ze všech alternací nejvíce.To je taky umění být na jevišti bezmála tři hodiny a zpívat k tomu se rychlosti převlíst a Monča to zvládala všechno parádně.Má velice krásný hlas její zpěv a dialog je balzám pro lidskou duši 10/10

Joffrey de Peyrac:Marián Vojtko-co k němu dodat ten kdyby zpíval v kotelním zboru tak se mi jeho zpěv bude pořád líbil.Jen mi přišlo líto jak s nim před soudem zacházeli a jak mu ublížili jak zavírali za ním mříže ale jinak jsem si ho užila dosytnosti.Hlavně jsem nemohla z jeho děrovačky to jsem málem slítla ze sedačky smíchem.10/10

Nicolas:Tomáš Beroun-Tak to je těžké do té role se hodí stejně jako Alan oba jsou v tý roli úžasní a já je mám rada oba v jaký koliv roli 10/10

Desgrez:Tomáš Trapl-JO tom je v tý roli dokonalý ty jeho ksychty jeho činohra a hlavně zpěv je senzační.Nejvíce mě pobavil u záchrany krále svou zpomalenou scénou.10/10

Ludvík XIV.:Martin Skala-Uf dneska zase válel víc než minule je to vážně úžasný zpěvák z úžasným talentem na zpěv a herectví 10/10